Profil
Célunk
Felsővezetők részére mérhető eredményt hozó szolgáltatást nyújtunk a 21. század információtechnológiai eszközeit és módszertani előírásait, valamint iparági szabványait felhasználva. A konkrét megoldásokat és az eredményeket beépítjük a munkafolyamatokba, a szabályozásba, a szervezeti rendszerbe és a vezetői kommunikációba.
Megoldásainkban a legújabb fejlesztési és kutatási eredményeket ötvözzük a jógyakorlatokkal, a hosszú távú alkalmazhatóság és a korszerű, infokommunikációs szolgáltatásokkal való együttműködés érdekében.
Értékeink
Nagy szervezetekben szerzett 3 évtizedes tapasztalat, széles körű személyes szakmai és ágazati kapcsolatrendszer.
Nemcsak értjük a problémát, a megoldásra is van ötletünk.
Nagyon fontos időben felismerni a problémát, vagy időben értesülni róla, hogy kezelni lehessen. Az időzavarnál van rosszabb: egyedül maradni a ’feltálalt’, de a megoldatlan problémával. Kellenek partnerek. Kell egy csapat. A megoldáshoz a szaktudás mellett bizony sokszor megélt tapasztalatokra van szükség: "… amikor ’201x’-ben, ’Y’ helyen, az a bizonyos ’X’ esemény történt, akkor azt csináltuk/csinálták, hogy …"
Diszkréció
Fontosabb, ha a turbinára megy a gőz és halad a hajó, mintha szükségtelenül is a hajókürtre menne. A hajókürt csak akkor szóljon, ha tutira megérkeztünk az állomásra …, és akkor is a kapitány adja ki a parancsot, amit legénység fegyelmezetten hajtson végre.
Hitvallás
Erőfeszítés nélkül nincs eredmény.
Az eredményt pedig csak teljesítménnyel lehet megalapozni.
A teljesítmény mértékét az egységnyi idő alatt elvégzett munka minőséggel súlyozott mértéke adja.
"Teljesítmény = [munka / idő] * minőség"